poniedziałek, 30 grudnia 2013

.procrastination.

     A dzisiaj udawałam, że coś robię. Nienawidzę siebie za to. Że mam taki straszny problem z zabraniem się do roboty. Jutro wstanę wcześniej i pouczę się porządnie, bo inaczej po przerwie świątecznej nie przeżyję dwóch tygodni do ferii.
     Nie umiem odpowiedzieć sobie na pytanie, gdzie się podziała dawna, megapracowita, zawsze skupiona na celu, poukładana, tak dobrze znana wersja mnie. Ta, która jak mówiła "dam radę", to nie mogło być inaczej. Kochana, wróć do mnie.
     Zagoiły mi się dwie ranki na kostkach prawej dłoni. Większość z Was pewnie wie, jak się ich dorobiłam. Odrosły mi paznokcie. Jest lepiej w tym względzie.


Bilans:
150 kcal - budyń
185 kcal - płatki owsiane na sucho
= 335 kcal

Mogło być lepiej, ale głodówkę wolę zrobić jutro - bezpośrednio przed sylwestrem.

Waga: 55,2 kg

7 komentarzy:

  1. Jaki malutki bilans kochana! Mam nadzieję, że będziesz miała siłę do nauki i wszystkiego!
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo jak Ty nie mam ochoty zabierac sie roboty. a na kostkach nie mam juz ran, tylko blizny, czasem bardziej czerwone, czasem bardziej brazowe, ciekawe czy kiedys znikna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bilans i waga. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. super bilans
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bilansu ! <3

    Powodzenia kochana *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, jestem osobą, którą ciekawi tematyka poruszona przez Ciebie na blogu. Chcąc być szczera powiem od razu, że zbieram opinie na temat pro-any wśród osób, które są w nią zaangażowane, dlatego kieruję do Ciebie prośbę o udzielenie mi odpowiedzi na kilka prostych pytań. Oczywiście gwarantuję pełną dyskrecję, co do adresu bloga, pseudonimu czy formy kontaktu z Tobą (numeru gg, e-maila itp.) bo nie to stanowi sedna sprawy. Tak jak powiedziałam, zależy mi na opinii, dlatego nie mam zamiaru ani Cię oceniać ani krytykować, bo nie mam do tego żadnego prawa. Po prostu jestem ciekawa i nie oszukujmy się Twoja dobra chęć byłaby dla mnie bardzo pomocna. Dlatego jeśli masz ochotę na chwilę luźnej konwersacji, proszę daj znać pod tym komentarzem, wtedy odezwę się na podany przez Ciebie kontakt lub wyśle wiadomość ze swoim numerem gg.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odpowiem na Twoje pytania. Pisz na dzasminj@gmail.com :)

      Usuń