czwartek, 7 listopada 2013

Reset

     Napad, jak już pisałam. Spodziewam się jutro 56-57 kg. Damn.
Wypisałam sobie, zainspirowana przez anę wędrowniczek listę rzeczy, które są moją motywacją w walce o lepszą figurę. Niektóre są próżne, ale cóż poradzę - taka jest prawda.

1. W końcu się sobie podobać
2. Podobać się innym
3. Nie być ciągle „tą grubszą koleżanką”
4. Zmieścić się znowu w ciuchy z gimnazjum
5. Móc śmiać się w twarz tym, którzy we mnie nie wierzyli
6. Udowodnić wszystkim swoją siłę
7. Udowodnić sobie, że mogę kontrolować swoje życie
8. Wyglądać najpiękniej na studniówce
9. Zacząć studia z czystą kartą
10. Móc opowiadać o tym, jak schudłam
11. Nie musieć myśleć o tym, ile ważę, kiedy podnosi mnie kolega
12. Znaleźć w końcu chłopaka
13. Móc pokazać się komuś w bieliźnie
14. Poprawić rysy twarzy
15. Usłyszeć „o, schudłaś!”
16. Poczuć się piękną
17. Udowodnić MM, że dużo stracił
18. Móc nosić to, co chcę
19. Mieć wychudłe ramiona ze sterczącymi kosteczkami nadgarstka i palców
20. Widać mi było kości biodrowe, kiedy założę cienką bluzkę
21. Uwidocznić obojczyki
22. Być z siebie dumną
23. Nikt nie musiał się wstydzić, że pokazuje się „z tym słoniem”, ale mógł być dumny, że chodzi z „tą piękną chudzinką”
24. Wyglądać uroczo w za dużej męskiej bluzie/koszuli
25. Wydawać się krucha i bezbronna
26. Móc być czyjąś thinspiracją
27. Uporządkować swoją psychikę
28. Pozbyć się kompleksów
29. Nauczyć się zdrowiej jeść
30. Nie czuć wstydu stojąc na środku klasy
31. Mieć chude nóżki z przerwą między udami
32. Udowodnić mamie, że potrafię
33. Być bliżej ideału
34. Częściej się uśmiechać
35. Więcej czerpać z życia
36. Zyskać pewność siebie
37. Pokochać głód
38. Czuć się lekko
39. Być szczęśliwą
40. Móc nosić szorty i krótkie spódniczki
41. Nie być zależną od jedzenia
42. Wygrać kolejną walkę
43. Czuć się atrakcyjną
44. Móc uwodzić
45. Móc chodzić na baseny publiczne i plażę
46. Być dumną z tego, kim jestem
47. Mieć łatwiej
48. Osiągnąć sukces
49. Mieć poczucie, że nic mnie nie zatrzyma
50. Zacząć dorosłość jako silniejsza osoba
51. Czuć, że zasługuję na uwagę innych
52. Czuć, że mogę być podziwiana
53. Być znowu tą silną, małą dziewczyną, która dobrze sobie ze wszystkim radzi
54. Mieć silne ciało
55. Wyrobić sobie dobre nawyki
56. Lepiej radzić sobie w sporcie
57. Móc pokazać wam, że można schudnąć 20 kg bez napadów
58. Mieć tajemnicę, o której wiecie tylko Wy
59. Móc nosić bransoletkę z motylem z dumą
60. Wyglądać tak, jak zawsze marzyłam. 
61. Pokochać siebie.
62. Czuć się lepsza od grubasów
63. Widzieć zazdrość w oczach hejterów

Może któraś z Was pomoże mi wydłużyć listę?

     Obiecuję - następne 98 dni do studniówki przejdę bez napadów, z pełną kontrolą. Nic mnie nie zatrzyma. Cały czas nie będę przekraczać 600 kcal. I w weekendy będę ćwiczyć, bo wtedy mam czas.
Uda się.
Nie ma innej opcji.

You can't make the same mistake twice. The second time you make it, it's no longer a mistake. It's a choice.

9 komentarzy:

  1. Jaaa ja mam tylko jeden który sie tyczy sie mojej osoby iec uważam że jest to próżne ( BYC NA TYLE CHUDĄ ABY SOBIE SIE PODOBAĆ)

    Ja dziś i wczoraj też dużo zjadłam. Sters ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko, aż daje motywacje :3 Powodzenia, będziesz najpiękniejsza na tej studniówce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny plan i podpisuję się pod nim obiema rękoma. Też chciałabym to osiągnąć i z całych sił życzę Tobie żebyś to osiągnęła.
    A końcowy cytat tak prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie długa ta twoja lista ; D
    Powodzenia kochana, musisz dać radę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze też warto sobie zadac pytanie dlaczego był napad? co takiego się stało? czy to z głodu?czy zachcianka? zły humor? i co można zrobić nastepnym razem by do tej sytuacji nie dopuścić :)

    3maj sie http://mysli-niezrozumiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę! Jesteś zdeterminowana i chętna do walki! Wierzę w to! Tylko się nie poddawaj! Pamietaj, że zawsze jest szansa na lepsze jutro! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Może taka lista faktycznie pomoże Ci z motywacją ;) Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. właściwie z każdym punktem mogłam się utożsamić... od siebie dodam, że dla mnie to jak wyglądam jest źródłem większości moich problemów, brak akceptacji siebie i brak akceptacji przez innych doprowadziło do wielu zaburzeń i wiem, że gdy schudnę będę nareszcie mogła być znów szczęśliwa psychicznie.. może Ciebie to też dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohayou!
    Jak skończę przerabiać 1 wojnę światową to zastanowię się nad twoją listą ale teraz akurat popijam herbatkę bo zrobiłam sobie przerwę więc mam czas tylko odpisać ;p Lista świetna. Mam nadzieję że Ci się uda, myślę że z taką determinacją wszystko jest możliwe <3 Wiesz, usiadłam do nauki i na razie nie jest tak źle. Gorzej będzie jak się zabiorę za prezentacje z roślin ozdobnych... Życz mi powodzenia ; p

    Trzymaj się chudo.

    http://nigdy-nie-patrz-za-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń